قوامی: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دستاوردهای 38 ساله نظام را تخریب نکنند

هادی قوامی

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پرهیز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از تخریب دستاوردهای نظام در 38 سال گذشته تاکید کرد که دولت‌ها برآمده از آرای ملت‌ها هستند.

  

به گزارش ایسنا، هادی قوامی در اخطاری مستند به اصل 43 قانون اساسی، اظهار کرد: برای تامین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت باید اقداماتی انجام شود. ما از کاندیداهای ریاست جمهوری می‌خواهیم برنامه‌هایی ارائه کنند که شور و نشاط و امید در کشور افزایش یابد و شعارهای اولیه انقلاب نیز تامین شود.

وی افزود: کاندیداهای انتخابات، دستاوردهای نظام را در 38 سال گذشته تخریب نکنند و بدانند همه دولت‌های گذشته با آرای ملت روی کار آمدند و در جهت اهداف انقلاب بوده‌اند لذا برنامه‌های خود را ارائه کنند و وعده‌های توخالی که هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و اقتصاد کشور را توزیع می‌کند، ندهند. کاندیداها دولت را تخریب نکنند و بدانند که دولت‌ها برآمده از آرای ملت‌ها هستند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس ادامه داد: ما باید در ایران 1404 در منطقه حرف اول را بزنیم بر همین اساس مشارکت عمومی در همه عرصه‌ها امری لازم است و بعد از انتخابات نیز همه باید دست در دست هم بدهیم و در فضایی دوستانه برنامه‌های خود را پیش ببریم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: کاندیداهای انتخابات بگویند که چطور می‌خواهند مشکل بیکاری را حل کنند چرا که لازم است اقتصاد کشور شفاف شود تا حکومت مقتدر و پاسخگو تشکیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد