وزیر اطلاعات: رییس جمهور منتخب؛ رییس جمهور همه مردم است




وزیر اطلاعات گفت: رییس جمهور منتخب؛ رییس جمهور همه مردم ایران است و آنچه در این انتخابات برای دکتر روحانی مهم است؛ آمدن بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق های رای بود.


به گزارش خبرچه    

حجت الاسلام سید محمود علوی عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در مسجد جامع گلشن گرگان افزود: شب گذشته که به رییس جمهوری عرض کردم عازم گلستان برای سخنرانی در جمع مردم هستم ایشان به من گفتند سلام مرا به مردم برسان و از همه آنها حتی افرادی که به من رای ندادند، تشکر کنید.
وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: برای دکتر روحانی مشارکت بالای 40 میلیون نفری مردم ایران مهم است و ایشان خود را متعلق به همه می داند.
وی با اشاره کوتاهی به برخی ویژگیهای شخصیتی رییس جمهوری گفت: دکتر روحانی نخستین فردی بود که لقب امام را بر بنیانگذار انقلاب اسلامی نامید.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امام راحل به عنوان فردی جامع الاطراف در عین اینکه فیلسوف بود و فلاسفه معمولا با ریاضی و علوم مرتبط سرکار دارند ولی در عین حال یک عارف به تمام معنا با قلبی منعطف و نورانی با برخورداری از ویژگیهای یک عالم بود.
وزیر اطلاعات گفت: امام راحل همچنانکه یک ادیب و شاعر بود به عنوان یک سیاستمدار سترگ و مدیری تحلیل گر و دور اندیش نه تنها فروپاشی نظام شوروی را پیش بینی کرد بلکه به حامیان منطقه ای رژیم بعث عراق نیز گفت که صدام پس از ایران به سراغ آنها خواهد رفت که همه ما دیدیم این اتفاق رخ داد.
علوی خاطرنشان کرد: امام راحل پیش از انقلاب اسلامی هیمنه خارجی شاه را شکست و در زمانه ای که پیروزی هیچ انقلابی بدون حمایت شرق و غرب ممکن نبود با سردادن شعار نه شرقی - نه غربی انقلاب اسلامی را پیروز کرد.
وی بیان داشت: امام راحل در عرصه داخلی نیز قدرت پوشالی شاه و ترس از ابهت دروغین او را شکست و با ندای آزادی خواهی مردم را به صحنه آورده و بر طاغوت پیروز کرد.
وزیر اطلاعات ادامه داد: اکنون نیز رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام راحل نه تنها اسلامیت نظام را حفظ کرده است؛ بلکه از جمهوریت آن نیز صیانت و پاسداری می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد