ارتش آمریکا: مواضع نیروهای موردحمایت دولت سوریه در منطقه التنف هدف قرار گرفت

تهران - ایرنا - ارتش آمریکا شامگاه سه شنبه اعلام کرد که نیروهای ائتلاف بین المللی تحت رهبری این کشور، در حمله ای جدید مواضع نیروهای مورد حمایت دولت سوریه را در منطقه مرزی التنف سوریه هدف قرار داده است.

به گزارش خبرچه به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز ، ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا شامگاه سه شنبه در بیانیه ای مدعی شد به رغم هشدارهایی که پیش تر داده شده بود, این نیروها با تعدادی تانک و تسلیحات به همراه 60 سرباز وارد این منطقه شدند. ... 
برخی از منابع از کشته شدن دستکم 60 تن در این حمله خبر دادند. هنوز منابع سوری این خبر را تایید نکرده اند.
جنگنده های ائتلاف آمریکایی روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه نیز یک کاروان از نظامیان سوریه و هم پیمان آن را در بیابان های این کشور مورد حمله قرار دادند که به کشته شدن چند نظامی سوری منجر شد.
یک مقام مسئول در وزارت دفاع آمریکا ضمن تایید حمله ائتلاف آمریکایی به نیروهای ارتش سوریه گفت: آمریکا کاروان وابسته به ارتش سوریه را درحالی که نزدیک خاک اردن در حرکت بودند، هدف قرار داد.
‌این مسئول که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفت: این کاروان به هشدارهایی که به خاطر نزدیک شدن به نیروهای ائتلاف در منطقه «التنف» به آنها داده شده بود، توجه نکردند، به همین دلیل هدف حمله قرار گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد