هنوز هم جوانانی از جنس جوانان دوران دفاع مقدس داریم

دفاع مقدس یک قطعه نورانی از کشور ایران است . تمام افرادی که اندک انصاف و تعلق خاطر به کشور داشته باشند این موضوع را تصدیق می کنند که جمعی از مردم و جوانان این کشور در برابر هجوم دیکتاتور خونخواری به اسم صدام که از جانب آمریکا، اسرائیل، آل سعود و برخی کشورهای عربی و بسیاری از کشورهای دنیا از جمله شوروی سابق حمایت می شد، مقابله کردند و از ناموس و خاک این سرزین دفاع نمودند. مردم کشور اجازه ندادند خاک پاک ایران زیر چکمه های جنایتکاران بعثی مورد اهانت قرار گیرد.هر انسان منصفی این فداکاری و سلحشوری را که برای حراست از هویت کشور صورت گرفت می ستاید و برای آن ارزش قائل است.
 
ادامه مطلب ...

فرار 100 نفر از شرق حلب تحت اشغال القاعده

رسانه های سوری از فرار موفقیت آمیز یکصد نفر از ساکنین مناطق بخش شرقی حلب که در اشغال ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد قرار دارد خبر داده اند.
 
ادامه مطلب ...

وزارت دفاع روسیه: 60 نظامی سوری در حمله آمریکایی‌ها کشته شدند

وزارت دفاع روسیه از حمله چهار فروند جنگنده آمریکایی به مواضع ارتش سوریه و مرگ 60 سرباز سوری در جریان این حمله خبر داد.

  ادامه مطلب ...

کاخ سفید: اوباما طرح پیگرد قانونی عربستان در خصوص حملات یازدهم سپتامبر را وتو می‌کند

کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما طرح مجلس نمایندگان در خصوص مجاز بودن خانواده های قربانیان حملات یازدهم سپتامبر به طرح شکایت علیه عربستان سعودی را وتو خواهد کرد

به گزارش خبرچه به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری رویترز،..... 
  سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز دوشنبه گفت که رئیس‌جمهور آمریکا طرح تصویب شده در هر دو مجلس نمایندگان و سنای آمریکا که به خانواده‌های قربانیان حادثه 11 سپتامبر اجازه شکایت از عربستان می‌دهد را وتو خواهد کرد.
جاش ارنست گفت باراک اوباما مصوبه کنگره که اجازه شکایت از عربستان سعودی به دلیل نقش این کشور در حوادث 11 سپتامبر می‌دهد را وتو می‌کند.
مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه در آستانه فرارسیدن حملات 11 سپتامبر سال 2001، طرحی که به خانواده‌های قربانیان این حادثه اجازه شکایت از عربستان می‌دهد را به تصویب رساند.
مجلس سنا چند ماه پیش طرح موازی این طرح را علی‌رغم مخالفت‌های عربستان سعودی به تصویب رسانده بود. 15 نفر از هواپیماربایان در حادثه 11 سپتامبر سال 2001، شهروندان عربستان بوده‌اند.

نماینده پارلمان عراق: توافقنامه‌ امنیتی آمریکا با عراق صوری است

عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق توافقنامه امنیتی منعقده بین آمریکا و عراق را توافقنامه‌ای صوری وبی‌محتوا خواند.

  ادامه مطلب ...