گروه تروریستی احرار الشام چهارشنبه شب منطقه صلاح الدین حلب را با خمپاره مورد هدف قرارداد

وزارت دفاع عراق چهارشنبه شب اعلام کرد:جنگنده - بمب افکن های ارتش این کشور با حمله به مواضع تروریست ها درغرب موصل دستکم 70 تروریست ازجمله 20 تن از سرکرده های گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.

  به گزارش پایگاه خبری الموازین عراق، وزارت دفاع عراق در بیانیه ای افزود: جنگنده های عراقی مواضع تروریست ها را درجنوب منطقه تل عبطه هدف قرار دادند.
درهمین حال نیروهای الحشد الشعبی عراق نیز در محور غربی موصل توانستند مسیر ارتباطی تلعفر– تل عبطه را از تروریست ها پاکسازی کنند.
براساس گزارش پایگاه خبری الغد پرس عراق، نیروهای الحشد الشعبی درعملیات خود درغرب موصل 10 روستا را از تروریست ها باز پس گرفتند.
درهمین حال احمد الاسدی سخنگوی نیروهای الحشد الشعبی اعلام کرد که این نیروها تا کنون با آزادسازی 150 روستا، چهارهزارکیلومتر مربع از محورغربی موصل را طی 6 هفته عملیات از تروریست ها پاکسازی کردند.
پیشتر هادی العامری دبیرکل سازمان بدرعراق با یادآوری اینکه راه ارتباطی تروریست ها با سوریه قطع شده است، گفت که آزادی غرب نینوا تا مرزهای سوریه به شکل کامل، به زودی محقق می شود.
عملیات آزادسازی موصل از 17 اکتبر گذشته (26 دی) در شمال عراق از شش محور و به فرمان 'حیدر العبادی' نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق آغاز شد.
نیروهای الحشد الشعبی با پایان مرحله پنجم عملیات، که منجر به آزادسازی بخش راهبردی 'تل العبطه' در جنوب موصل شد، وارد مرحله ششم خود برای آزادسازی تعدادی از روستاها و کنترل بخشی از راه های مواصلاتی درمنطقه موسوم به صحرای نینوا در جنوب تلعفر(غرب موصل) شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد