جان باختن ۱۹ سرباز ارتش ضایعه ای بزرگ/ جانبازان شهدای زنده هستند

نظامی آجا در استان سمنان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر۵۸تکاور ذوالفقار ضمن گرامیداشت یاد جان باختگان حادثه رانندگی شیراز، گفت: جان باختن۱۹ سرباز ارتش ضایعه ای بزرگ است.
امیر سرتیپ زارع فرمانده لشگر 58تکاوز ذوالفقار و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام علی شکری در ضیافت افطار


به گزارش خبرچه به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد ..........  مجید زارع شامگاه دوشنبه در خلال ضیافت افطار لشکر ۵۸تکاور ذوالفقار در شاهرود، با حضور جانبازان، ارتش، مسئولان و همچنین خانواده بزرگ بهزیستی شاهرود، معلولان و کودکان بی سرپرست ضمن ابراز تاسف از جان باختن سربازان آجا در سانحه رانندگی، ابراز داشت: متاسفانه این حادثه تنها بر اثر وقوع یک خطا و عوامل محیطی رخ داد و از دست دادن نیروهای جوان و متخصصی که ارتش جمهوری اسلامی ایران می توانست از وجود آنها در بخش های مختلف استفاده کند و همچنین می توانستند در آینده خدمت رسان ایران اسلامی باشند، دیگر در جمع ما نیستند و این ضایعه ای بزرگ برای ارتشیان دلاور است.

وی افزود: از دست دادن افراد در ارتش همیشه تلخ است و امیدواریم خانوادهها و بازماندگان این عزیزان در پناه خدای متعال، صابر و همیشه سالم باشند و دیگر شاهد این قبیل رخدادها نباشیم اما ما وظیفه خود می دانیم که با خانواده های این سربازان جان باخته ابراز همدردی کنیم.

جانبازان شهدای زنده هستند

ارشد نظامی آجا در استان سمنان، ضمن ابراز خرسندی از حضور جانبازان دفاع مقدس در این محفل ضیافت گفت: جانبازان شهدای زنده هستند و بودنشان در کنار ما در زمره افتخارات ما محسوب می شود.

زارع بیان داشت: حضور در کنار جانبازان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به ما این احساس را می دهد که چه جانفشانی هایی برای ایران اسلامی صورت گرفته تا امروز ما در لباس خدمت، مرزداران و حافظان امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی همچنین افزود: حضور خانواده بهزیستی در کنار ارتشیان که نماد مقاومت و ایستادگی هستند یکی از زیباترین احساسات یک آدمی را رقم می زند و ما به حضور اعضای خانواده بزرگ بهزیستی در محفل خودمان، افتخار می کنیم چرا که این نوجوانان، آینده سازان ایران اسلامی هستند و آینده این مرز و بوم در دستان این فرزندان قرار دارد.

ارتش نماد ایثار

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برنامه های فرهنگی و عقیدتی لشگر۵۸تکاور ذوالفقار، گفت: ارتش نماد ایثار است و خوشبختانه ارتشیان مومن و متدین به خوبی ایثارگری را در عرصه های مختلف جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و هجمه بیگانگان، با هوشیاری و صلابت و با اجرای برنامه های فاخر فرهنگی مانند محافل قرآنی، مسابقات قرآن آجا، برنامه های احکام و عقیدتی، برگزاری ده ها محفل انس با قرآن به صورت هفتگی و ... به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام علی شکری ضمن تقدیر از برنامه های قرآنی آجا، ابراز داشت: لشگر۵۸تکاور ذوالفقار و تیپ های ۱۵۸ و ۲۵۸این لشکر به صورت هفتگی بالغ بر ۷۰نشست قرآنی را با حضور سربازان و کادر پایور خود برگزار می کند که این امر نشان دهنده اهمیت و جایگاه قرآن کریم در نزد ارتشیان دریا دل و ایثارگر است.

وی افزود: ارتش ایران خوشبختانه تنها ارتش عقیدتی دنیا است که مجهز به سلام ایمان، در برابر تمام تهدیدهای مرئی و نامرئی به خوبی ایستادگی کرده است و امروز اگر امنیت در کشورمان حکم فرما است، قطعا از نعمت وجود چنین مرزداران با ایمان محسوب می شود.

شهدا راه سعادت را به ما نشان دادند

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ۱۵۸نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هفتم تیرماه، گفت: شهدای انقلاب اسلامی راه روشن پشتیبانی از ولایت را به ما نشان دادند و با خط سرخ خون خود، حافظ آرمان های انقلاب اسلامی شدند.

حجت الاسلام علی غلامی بیان داشت: ششم خرداد ماه نیز یادآورد ترور نافرجام مقام معظم رهبری در مسجد بلال است که زنده ماندن معظم له را قطعا می توان به مثابه لطف الهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند تا امروز ایشان ناخدای کشتی نظام در دریای پرتلاطم منطقه و سیاست جهانی باشند.

وی افزود: باید قدردان شخصیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم چرا که حتی ترورهای اوایل انقلاب نیز نتوانست در عزم راسخشان برای خدمت رسانی به اسلام و مسلمانان خللی وارد کند و امروز قطعا عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون و مدیون مجاهدت های بزرگمردان تاریخ معاصر انقلاب اسلامی ایران است که در همه بزنگاه های تاریخ سی و هفت ساله انقلاب اعم از جنگ تحمیلی خوش درخشیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد