احتمال خانه‌تکانی اساسی در کاخ سفید پس از افشای گزارش‌ها درباره ارتباط میان داماد ترامپ و روسیه

احتمال خانه‌تکانی اساسی در کاخ سفید پس از افشای گزارش‌ها درباره ارتباط میان داماد ترامپ و روسیه

گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد در واکنش به افشای روابط میان کوشنر و مقامات روسیه، دست به یک خانه‌تکانی اساسی در کاخ سفید بزند.

  

به نقل از گاردین، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، در بازگشت از تور 9 روزه‌ی خارجی‌ تقریباً موفقیت‌آمیز خود همچنان با رسوایی‌های چند هفته اخیر درخصوص ارتباط میان ستاد انتخاباتی‌اش و مقامات روسیه مواجه است. 


ترامپ یک روز پس از انتشار گزارش واشنگتن پست درخصوص «جرد کوشنر»، مشاور ارشد کاخ سفید، به آمریکا بازگشت. داماد و مشاور ویژه ترامپ در این گزارش به تلاش برای ارتباط با مقامات کرملین از طریق یک کانال مخفی متهم شده است. 

کاخ سفید هنوز به طور مستقیم درباره گزارش واشنگتن پست اظهارنظر نکرده است. این در حالی است که مک‌مستر، مشاور امنیت ملی و جان کِلی، وزیر امنیت داخلی آمریکا، اعلام کردند تلاش کوشنر برای ایجاد کانال ارتباطی میان تیم ترامپ و روسیه موضوع نگران‌کننده‌ای نیست. با این وجود دولت ترامپ از سوی اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) و کمیته‌های مختلف کنگره تحت فشار قرار دارد. 

در ادامه این مطلب با اشاره به گزارش واشنگتن پست، آمده است: احتمال دارد ترامپ «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید و «جرد کوشنر»، مشاور ویژه خود، را تنزل مقام بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد